Česta pitanja…

Kako mogu kontaktirati Vašu dostavnu službu?


Kontakt broj GLS Brze Pošte je: 01/2042-672.

Za upit o procijenjenom vremenu dostave, tražit će vas informaciju o imenu i adresi stanovanja.

Koje opcije dostave nudite?


Sve dostave unutar RH izvršavamo GLS Brzom Poštom, a plaćanje se vrši pri preuzimanju Vaše pošiljke.

Ukoliko ne želite platiti trošak dostave od 25,00 kn, možete preuzeti Vašu pošiljku u jednom od naših prodajnih mjesta (dostupno samo za grad Zagreb i Senj). Ukoliko odaberete drugu opciju, Vaša pošiljka će Vas čekati na odabranom NEDA prodajnom mjestu svaki utorak za narudžbe podnijete u prethodnom tjednu (SUBOTA-PETAK).

Do you provide International delivery?


Yes. We ship internationally, but you have to cover the shipping costs. It is best to send us an enquiry via email, so that we can calculate the cost of shipment for your specific country.

 

Kako mogu pratiti svoju narudžbu?


Sve dostave unutar RH izvršavamo GLS Brzom Poštom, a plaćanje se vrši pri preuzimanju Vaše pošiljke.

Narudžbe podnijete prije 10 ujutro su obrađene isti dan te biste trebali zaprimiti Vašu pošiljku sljedeći radni dan, a najkasnije 2 radna dana od podnošenja narudžbe.

Da li mogu vratiti kupljeni artikal?


​Sve kupljene artikle, osim donjeg rublja, je moguće vratiti u roku od 30 dana nakon kupnje, ukoliko odjevni predmet nije bio nošen te etiketa nije skinuta, uz prilog računa.

Predmete koje vraćate trebate poslati na sljedeću adresu:

NEDA

Stjepana Radića 4

53270 Senj

Refundiranje vršimo nakon primitka robe, uzeto da su uvjeti za povrat ispoštovani na Vaš žiro račun koji ćete nam poslati mailom na:

neda.senj@gs.t-com.hr