Česta pitanja…

Kako mogu kontaktirati Vašu dostavnu službu?


Kontakt broj GLS Brze Pošte je: 01/2042-672.

Za upit o procijenjenom vremenu dostave, tražit će vas informaciju o imenu i adresi stanovanja.

Koje opcije dostave nudite?


Sve dostave unutar RH izvršavamo GLS Brzom Poštom. Trošak dostave iznosi € 5,80. Dostava je besplatna za narudžbe preko € 40,00. Plaćanje se vrši pri preuzimanju Vaše pošiljke ili uplatom na račun firme NEDA – IBAN: HR77 2402 0061 1002 50339.
Opis plaćanja: broj vaše narudžbe. Model plaćanja: HR99. PNB: ostaviti prazno.

Do you provide International delivery?


Yes. We ship internationally, but you have to cover the shipping costs. It is best to send us an enquiry via email, so that we can calculate the cost of shipment for your specific country.

Kako mogu pratiti svoju narudžbu?


Sve dostave unutar RH izvršavamo GLS Brzom Poštom, a plaćanje se vrši pouzećem pri preuzimanju Vaše pošiljke ili direktnom uplatom na naš račun (net banking/virman) – IBAN: HR77 2402 0061 1002 50339. U slučaju uplate na račun, pod opis plaćanja obavezno navedite broj vaše narudžbe. Model plaćanja je HR99, a polje poziv na broj ostavite prazno. Potvrdu uplate možete poslati mailom na info@neda-senj.hr..

Vašu pošiljku biste trebali zaprimiti u roku od 2 radna dana, a najkasnije 5 radnih dana od podnošenja narudžbe ukoliko jedan od naručenih artikala trenutno nemamo na stanju, odnosno je u procesu šivanja/dopune zaliha.

Da li mogu vratiti kupljeni artikal?


Sve kupljene artikle, osim donjeg rublja, je moguće vratiti u roku od 30 dana nakon kupnje, ukoliko odjevni predmet nije bio nošen te etiketa nije skinuta, uz prilog računa.

Predmete koje vraćate trebate poslati na sljedeću adresu:

NEDA
Stjepana Radića 4
53270 Senj

Refundaciju vršimo nakon primitka robe, uzeto da su uvjeti za povrat ispoštovani, na Vaš žiro račun koji ćete nam poslati mailom na:

info@neda-senj.hr